Kunder och case

H&M Styleboard

itAgenturen hjälper H&M Group med ett nytt teknikinitiativ för en förbättrad kundupplevelse. Vår nya CX implementation vinner H&M priset Best Mobile App Experience bland tusen av de ledande varumärkena som blivit nominerade till ”crème de la crème of digital customer experience”

itAgenturen utvecklar Klarnas personliga shoppingassistent.

itAgenturen utvecklar webbläsaren som tillsammans med Klarnas hyperpersonlig shopping-upplevelse, föreslår ett produktflöde skräddarsytt efter kundens preferenser.
Med hjälp av en avancerad rekommendationsmotor får kunden all relevant köpinformation direkt till sig.

Telia Smart Family

Nu är även borttappade eller glömda nycklar hanterbart! Vi har delaktigt skapat funktioner i appen som hanterar dörrlås, vilket gör det möjligt att både stänga och öppna olika typer av dörrar på bara ett klick! Samtidigt har vi skapat en chattfunktion som tillåter alla i familjen att kommunicera på en och samma plats.

Svea Bank

itAgenturen har satt en ny arkitektur för applikationen i Svea Bank appen de sista tre åren och har skapat funktioner som gör det möjligt för kund att svara på AML och KYC relaterade frågor kring bankengagement direkt i appen.

Gröna Lund parkkarta

Nu kan du äntligen hitta runt i Gröna Lund med hjälp av Gröna Lund appen!
I allt skoj och spring är det enkelt att tappa bort sig. itAgenturen har varit del av utvecklingen för Gröna Lund appens nya parkkarta funktion.

Länsförsäkringar Bank

Vi förbättrar och utvecklar Länsförsäkringars Bank app för att främja en bra kundupplevelse och lagt ner stort fokus på användargränssnitt och uppdateringar inom deras innovations- och investeringsområde.

Svenska Sjö Hemsida

För Svenska Sjö har vårt team utvecklat en hemsida som även är mobilanpassad. Våra utvecklare har varit med under hela utvecklingsprocessen och utvecklat en premieberäkningsfunktion för hemsidan som tillåter deras kunder att välja ut en båtmodell
för att räkna ut sin premie.

SEB

Upptäck SEB-appen som tillgodoser olika finansiella behov, inklusive segmenten SEB Private, SEB Företag och SEB Youth. Upplev den transformerande effekten av P27-initiativet på nordiska betalningar, tillsammans med förbättrad utveckling genom dynamisk arkitektur, som hanterar 98 PR och 90 buggar för en optimerad användarupplevelse.

Mitt Telenor

Utforska Mitt Telenors app för enkel hantering av prenumerationer, betalningar och tjänster. Njut av sömlös inloggning, få tillgång till personliga erbjudanden och hantera störningar via direkt chattsupport. Upplev förbättrad eSIM-installation, förenklade kontroller och säker Single Sign-On, vilket säkerställer en strömlinjeformad resa med ett intuitivt meddelandecenter.